虎虎生風躍新程,虎滿乾坤虎滿門,讓心平靜修清淨,讓愛滿心懷蒼生...人生過客,相互為緣,互種心因,共營氛圍,相伴感恩。

2015年3月24日 星期二

好歌欣賞~good morning beautiful





Good Morning Beautiful    STEVE HOLY

Good morning beautiful早安親愛的
How was your night你昨晚睡的好嗎
Mine was wonderful我有一個美好的夜晚
With you by my side因為有你在我身邊
When I open my eyes當我張開我的雙眼
And see your sweet face看見你甜蜜的臉龐
It's a good morning beautiful day這是多麼美好一天的開始
I couldn't see the light我曾經看不到陽光
I didn't know day from night我曾經晝夜不分
I had no reason to care我曾經找不到生活的動力
But since you came along但是自從你的出現
I can face the dawn我有了勇氣面對挫折
Cause I know you'll be there因為我知道你會陪著我
Good morning beautiful早安親愛的
How was your night你昨晚睡的好嗎
Mine was wonderful我有一個美好的夜晚
With you by my side因為有你在我身邊
When I open my eyes 當我張開我的雙眼
And see your sweet face看見你甜蜜的臉龐
It's a good morning beautiful day這是多麼美好一天的開始
I'll never worry我不需要擔心
If it's raining outside是否外面下著雨
Cause in here with you girl因為跟你在一起
The sun always shines太陽永遠炫燿奪目
Good morning beautiful早安親愛的
How was your night你昨晚睡的好嗎
Mine was wonderful我有一個美好的夜晚
With you by my side因為有你在我身邊
When I open my eyes當我張開我的雙眼
And see your sweet face看見你甜蜜的臉龐
It's a good morning beautiful day這是多麼美好一天的開始


這首歌感動的不只他渾厚的嗓音, 還有歌詞裡那種幸福甜蜜的感覺,希望所有身邊有伴的人都能感染這種幸福的氣氛!



沒有留言:

張貼留言